Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ


Όπως όλοι γνωρίζετε από προηγούμενες δημοσιεύσεις μου, είχα ζητήσει με αίτησή μου από τον  Οργανισμό Αθλητισμού Πολιτισμού και Νεολαίας του Δήμου Κοζάνης, οικονομικά στοιχεία του 2010 (Αποκριές, Λασσάνεια,κτλ.), τα οικονομικά στοιχεία της Αποκριάς 2011 και μια κατάσταση με τα ονόματα των συμβασιούχων δίμηνης απασχόλησης που προσελήφθησαν το 2011.
Απάντηση στην αίτησή μου πήρα μετά από 6,5 μήνες και ύστερα από δήλωσή μου ότι θα ζητήσω να αποδοθούν ευθύνες, γιατί δεν έλαβα απάντηση μέσα στο δίμηνο που προβλέπει ο νόμος.

Βέβαια τα στοιχεία που μου δόθηκαν δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά που ζήτησα εγώ.
Συγκεκριμένα μου απάντησαν με συγκεντρωτικά οικονομικά στοιχεία,(κόστος Απόκριας 2010-380.559,91 €, Λασσανείων 2010-218.381.66 €, Αποκριάς 2011- 298.909,16 €), στοιχεία που τα είχα ήδη από τον από τον προϋπολογισμό του Δήμου και του Οργανισμού σαν μέλος του Δ.Σ που είμαι και δεν ήταν τα αναλυτικά που ζήτησα εγώ. Έχοντας τα αναλυτικά οικονομικά στοιχεία θα βγάζαμε και το γνωρίζουν και οι ίδιοι, πολύ χρήσιμα συμπεράσματα, πράγμα που δεν συμφέρει.
Όσο αφορά τα ονόματα των συμβασιούχων δίμηνης απασχόλησης για την κάλυψη των αναγκών της Αποκριάς 2011, η απάντηση ήταν 27 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων για την Αποκριά 2011 και 5 άτομα για την κάλυψη των Λασσανείων 2011. Χαίρω πολύ! Για τις προσλήψεις συνολικά τις ψηφίσαμε και στο Δ.Σ του Οργανισμού και στο Δημοτικό Συμβούλιο και τις γνώριζα δεν υπήρχε λόγος να υποβάλλω καινούρια αίτηση.
Βέβαια για τον κατάλογο των ονομάτων δεν μου τον δώσανε γιατί εμπίπτει στο νόμο περί προσωπικών δεδομένων όπως ισχυρίστηκαν. Πράγμα που δεν ισχύει όπως με ενημέρωσαν οι Νομικοί της παράταξης μας, αλλά είναι και προφανές. Εξάλλου συνέχεια αναρτώντε τα ονόματα των επιτυχόντων και αποτυχόντων μέσω ΑΣΕΠ για τις διάφορες θέσεις εργασίας ορισμένου χρόνου που προσφέρονται. Εδώ δεν ισχύει ο νόμος περί προσωπικών δεδομένων?
Κλείνοντας θέλω να γνωρίζουν κάποιοι ότι δεν τρώμε κουτόχορτο και ξέρουμε πολύ καλά τι μας γίνεται. Ότι και να κάνουν δεν θα με αποτρέψουν να μάχομαι για το καλό αυτού του Δήμου και των συμπολιτών μου που με τίμησαν με την ψήφο τους. Τίποτα δεν θα αποτελέσει τροχοπέδη στην όρεξη και στη διάθεση για προσφορά που έχω, απλά με τις ενέργειές τους αποδεικνύουν για άλλη μια φορά  το ποιοί πραγματικά είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου