Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ «ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ»


Ύστερα από την απαράδεκτη συμπεριφορά του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Κοζάνης κου Φλώρου να μου αφαιρεί σχεδόν κάθε φορά το λόγο στα Δημοτικά Συμβούλια σαν «εκτός θέματος» και να περιγελά και να με ειρωνεύεται με σκοπό να με μειώσει στους συναδέρφους Δημοτικούς Συμβούλους και στο ακροατήριο, πήρα την απόφαση να τα λέμε από εδώ.
Θα σας εκθέτω τη γνώμη μου, τις προτάσεις μου, θα κρίνουμε το έργο της Δημοτικής αρχής Κοζάνης και θα σας παραθέτω διάφορα στοιχεία που είναι άξια λόγου για να βγάλετε τα όποια συμπεράσματά σας. Θα σας εκθέτω πράγματα τα οποία δεν μου δίνεται η δυνατότητα για πολλούς και διάφορους λόγους να εκφράσω στα Δημοτικά Συμβούλια και στα διάφορα διοικητικά συμβούλια και επιτροπές που συμμετέχω.

Είμαι νέος δημοτικούς σύμβουλος, άπειρος και για αυτό θέλω τον χρόνο μου να προσαρμοστώ,  χρειάζομαι την κατανόησή σας αλλά και την βοήθεια και κατανόηση των παλαιότερων και έμπειρων συναδέρφων. Βέβαια είμαι πολύ παλαιός στα κοινά και στη διοίκηση και έχω δώσει πολλούς αγώνες και εξετάσεις μέχρι σήμερα.
Είμαι ιδιωτικός υπάλληλος στο επάγγελμα που η δουλειά μου απαιτεί αρκετό χρόνο αλλά παρόλα αυτά ασχολούμαι με τα κοινά από αγάπη για προσφορά και όχι για εξοικονόμηση χρημάτων. Δεν είμαι κρατικοδίαιτος όπως οι περισσότεροι αιρετοί και ούτε ασχολήθηκα με την πολιτική για να αποκτήσει δουλειά το γραφείο μου ή το μαγαζί μου και ούτε για να συμπληρώσω το εισόδημα μου. Επίσης δεν επιζητώ την κοινωνική καταξίωση όπως πολλοί ανυπόληπτοι κύριοι.
Όμως το να είσαι αιρετός δεν είναι προνόμιο των ολίγων αλλά του καθενός μας και δεν έχει δικαίωμα να μας αποτρέπει κανείς από αυτό και ειδικά οι αποτυχημένοι, οι αλαζόνες,  οι οποίοι στελέχη σε διάφορα πόστα στο Δήμο Κοζάνης κατόρθωσαν να μας χρεώσουν με ένα ποσό πάνω από 80 εκ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου