Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΣΑΝΑΚΤΣΙΔΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟ

Κατανοώ την ανάγκη και την υποχρέωση του εντεταλμένου συμβούλου ακίνητης περιουσίας του Δήμου Κοζάνης και συναδέλφου μου Δημοτικού Συμβούλου κου Τσανακτσίδη Ευστάθιου,
να απαντήσει στο δημοσίευμα σχετικά με το μίσθωμα κεντρικότατου ακινήτου του Δήμου προς ιδιώτη με το ποσό των 17 ευρώ. Βέβαια προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Καταρχήν θέλω να γνωρίζετε ότι δεν έχω την πρόθεση και την διάθεση να αδικήσω κανέναν, αλλά απεναντίας σέβομαι και τιμώ τους συναδέρφους μου, την παράταξη και την έντιμη αγωνίστρια αρχηγό μας κα Άννα Νανοπούλου, όλους τους υπαλλήλους των υπηρεσιών του Δήμου Κοζάνης και πολύ περισσότερο σέβομαι και τιμώ όλους του δημότες του νέου Καλλικρατικού Δήμου μας, που μου εμπιστεύθηκαν να τους εκπροσωπήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Ασχολούμαι πάνω από 25 χρόνια με τα κοινά της Κοζάνης, έχω τα μάτια μου και τα αυτιά μου ανοιχτά και θέλω να πιστεύω ότι είμαι αρκετά προσεκτικός. Από την πρώτη στιγμή κ. Τσανακτσίδη γνώριζα, ότι, στο εν λόγω κατάστημα ο Δήμος Κοζάνης είχε ποσοστό συνιδιοκτησίας, αλλά δεν γνώριζα ακριβώς το ύψος αυτής. Τώρα που το κάνατε δημοσίως γνωστό καλείστε να απαντήσετε σε κάποια ερωτήματα προς τον λαό και στους ελεύθερους επαγγελματίες της Κοζάνης που μισθώνουν τα μαγαζιά τους.

Μας είπατε ότι στο εν λόγω κατάστημα το οποίο έχει εμβαδό 35 τμ, για ποσοστό 15,63%, ο καταστηματάρχης πληρώνει 17 ευρώ. Κάνοντας μια απλή μέθοδο των τριών για το 100% της ιδιοκτησίας θα πλήρωνε 109 ευρώ. Γνωρίζετε πόσο πάνε τα μισθώματα στην ίδια περιοχή; Για να σας βγάλω εγώ από τον κόπο θα σας πω ότι κατάστημα 22 τμ ακριβώς απέναντι πληρώνει το τίμημα των 1050 ευρώ. Τι έχετε να απαντήσετε λοιπόν στη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης στο λαό της Κοζάνης και στους υπόλοιπους καταστηματάρχες αν σας κάνουν λόγω για αθέμιτο ανταγωνισμό και για ευνοϊκή μεταχείριση; Τι έχετε να απαντήσετε στους καταστηματάρχες που νοικιάζουν δημοτικά καταστήματα, αν σας πουν ότι ασκείτε μεροληπτική πολιτική και επιλεκτική στον καθορισμό των μισθωμάτων;

Είπατε ότι το μίσθωμα είναι ανάλογο του συμφωνητικού που υπάρχει. Εμείς σε καμιά περίπτωση δεν πιστεύουμε ότι η πράξη δεν είναι νόμιμη, εμείς διαφωνούμε στο ύψος του μισθώματος στο οποίο υπόλογη είναι η Δημοτική αρχή.

Τελειώνοντας θα συμφωνήσω μαζί σας ότι στους δύσκολους καιρούς δεν έχουμε περιθώρια για αστοχίες. Εμείς σαν παράταξη λειτουργούσαμε και λειτουργούμε προς όφελος του Δήμου Κοζάνης και όλων των δημοτών, είμαστε υπέρ της κοινωνικής πολιτικής και όχι της ψηφοθηρικής, και πιστεύουμε στην ισονομία και την ισοπολιτεία μακριά από πολιτικές σκοπιμότητες και πολιτικά οφέλη.
 
                                                                              Με τιμή
 
                                                                Τζουμερκιώτης Γρηγόρης
                                                           Δημοτικός Σύμβουλος Κοζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου