Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ

 


Αγαπητοί φίλοι, συνδημότες και συνεργάτες .

Γράφω αυτές τις γραμμές με πολύ συγκίνηση και ανάμεικτα συναισθήματα.

Η στιγμή να αποχωρήσω από τη θέση του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Προστασίας, παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Κοζάνης έφτασε και θέλω να μοιραστώ αυτά που νοιώθω μαζί σας.

Η θητεία αυτή ήταν μια από τις πιο σημαντικές και θετικές εμπειρίες της ζωής μου. Είχα την τιμή να εργαστώ για τα συμφέροντα των συνδημοτών μου και να συμβάλλω με τον τρόπο  μου στην βελτίωση της κοινωνίας και του δήμου μας. Μέσω της κοινωνικής πολιτικής, της παιδείας και του πολιτισμού, προσπάθησα να φέρω καινούρια πράγματα και αλλαγές που θα επηρέαζαν θετικά τις ζωές μας και θα συνέβαλαν στην δημιουργία ενός πιο δίκαιου και ισότιμου κόσμου.

Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου και την ευγνωμοσύνη στον Δήμαρχο κο Λάζαρο Μαλούτα , στους συναδέρφους δημοτικούς συμβούλους, προς εσάς τους συνδημότες και τους συνεργάτες μου, για την στήριξη και την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου. Οι συναντήσεις μας, οι συζητήσεις, οι προτάσεις και οι ιδέες σας με έκαναν να πιστεύω ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο Δήμο και μια καλύτερη κοινωνία για όλους μας.

Η συνεργασία και οι προσπάθειές μας έφεραν  πράγματα ,που πιστεύω να σας  έχουν εμπνεύσει και να σας έχουν ενθαρρύνει να συνεχίσετε αυτή την προσπάθεια.

Δεν μπορώ να παραλείψω να ευχαριστήσω του συνεργάτες μου στη Δημοτική αρχή και όλο το προσωπικό που εργαστήκαμε σκληρά για την υλοποίηση των στόχων μας. Η δέσμευση, ο επαγγελματισμός και η αφοσίωσή τους δημιούργησαν ένα θετικό περιβάλλον και βοήθησαν στην επίτευξη των στόχων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη σύζυγό μου τη Δάφνη, τον γιό μου τον Γιώργο και όλο το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον μου, για την αγάπη τους και την στήριξή τους.

Ως Αντιδήμαρχος είχα την ευκαιρία να συναντήσω πολλούς και αξιόλογους ανθρώπους. Η συνεργασίας μας ήταν ξεχωριστή και ανταλλάξαμε ιδέες και εμπειρίες που θα συνεχίσουν να επηρεάζουν το έργο μου και τις προσπάθειές μου και στο μέλλον.

Τελειώνοντας αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου, θέλω να εκφράσω την απαραίτητη ελπίδα και πίστη για το μέλλον του Δήμου μας. Είμαι σίγουρος ότι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε θα επιλυθούν με αλληλεγγύη, την συνεργασία και την αφοσίωση όλων μας.

Είναι καιρός να αφήσω την θέση μου, αλλά οι αξίες που απόκτησα και οι εμπειρίες που έζησα θα με συνοδεύουν για πάντα. Ήταν μεγάλη τιμή και προνόμιο να με αναθέσετε αυτή τη θέση και είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη που μου δώσατε.

Σας αποχαιρετώ αλλά το ταξίδι για μένα δεν τελείωσε.

 

Με εκτίμηση

Τζουμερκιώτης Γρηγόρης

Αποχωρών Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας,

 Παιδείας και Πολιτισμού

Δήμου Κοζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου