Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΤΖΟΥΜΕΡΚΙΩΤΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ

Με την ανάληψη των καθηκόντων μου ως Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Κοινωνικής Πρόνοιας και Μέριμνας του Δήμου Κοζάνης και ως εντεταλμένος σύμβουλος Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας, θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Κοζάνης Λάζαρο Μαλούτα και τον αρχηγό του συνδυασμού μας "Κοζάνη Μπροστά" Βαγγέλη Σημανδράκο για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και μου ανέθεσαν τις ευθύνες ενός τόσο ευαίσθητου και σημαντικού τομέα.
Ευχαριστώ και όλο τον κόσμο για την αγάπη τους που μου τη δείχνουν έμπρακτα εδώ και πολλά χρόνια.
Σας διαβεβαιώ ότι θα είμαι δίπλα σε όλους σας αλλά και σε κάθε συμπολίτη μας που θα χρειαστεί τη βοήθεια μου.

Με εκτίμηση
 
Γρηγόρης Τζουμερκιώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου